• Oameni – dacă am avea oameni potriviți
  • Excelență operațională – făcând ceea ce trebuie
  • Cetățenii – atunci cetățenii vor trăi mai bine și vor avea încredere.

Pentru a avea grijă de comunitate, trebuie sa ai grijă de oamenii cu care o vei face..

pentru că ne pasă de ei
pentru că ne pasă de noi
pentru că ne pasă…

Linii directoare:

  • Analiza nevoilor de învățare și rapoarte de feedback;
  • Planuri de dezvoltare personală personalizate;
  • Cursuri dedicate (Customer service, Consultanță, Fonduri Europene, Gândire comercială);
  • Oportunitatea de a lucra la proiecte interdepartamentale;
  • O curriculă cu diferite activități de învățare din care poți alege;
  • Comunitate de învățare la nivel regional pentru împărtășirea experiențelor;
  • Mentoring din partea membrilor UAT-uri infratite.

Beneficii

În serviciul oamenilor

Vom identifica cele mai bune moduri de a difuza schimbarea și vom selecta ambasadorii potriviti pentru proiectele noi.

Dezvoltare

Vom putea învăța cum să devenim mai implicați, mai eficienți. Pe scurt, cum să construim relații mai sănătoase cu cetațenii.

Comunicare

Vom afla care sunt nodurile de comunicare, unde apar blocajele cu cetățenii și cum le putem evita.

Angajați cheie

Vom identifica liderii informali și centrele de expertiză reale

Tratarea riscului de izolare

Vom identifica angajații izolați sau supraaglomerați la timp pentru a putea lua măsuri.

Inovație

Vom lua decizii sau iniția proiecte luând în considerare exclusiv interesul comunității.